woensdag 15 april 2015

reminder the oldies ladone

sociale dienst
delfzijl
09-11-‘14

beste ...,
ik schrijf u deze brief om zo iets meer over de hedendaagse situatie uit te leggen.
sinds de zomer ’14 heb ik veel last van neuro pathie. ik heb daar al jaren last van, sinds 2001.
-voeten en benen – mijn rug  – nek – en mijn hoofd
spieren en zenuwen. veel pijn
ik  bezoek in januari 2015 weer umcg
thuis gaat het prima
ik schrijf veel op internet
ongeveer 50 sites bij : blog.com / blog.spot.nl  / wordpress.com
ik kom de jaren goed door met mijn schrijven als ik niet zo veel last heb in mijn  vingers om te schrijven.
 lol.
 voel me verder goed en bent u op de hoogte van mij.
vriendelijke groeten,
erik-paul van gaalen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

toady ne co

backwards
engelsdutch
sam sam
one8
what's in a name
fa fame
fa foetsie
1 april
vigo vigo
homo homo

(w)